tisdag 18 januari 2011

Gos..

..filten!! Måste bara visa min underbart gosiga filt som jag köpte till mig själv innan jul ;) (som jag skrivit om tidigare;)
När Ella föddes fick hon en underbar filt av Helena, Emma & Anders! Så underbart mjuk och gosig och jag kände på en gång att jag skulle vilja ha en likadan, trodde dock inte att jag skulle stöta på en! 

Men sen fanns den bara där, krispigt vit, och alldeles alldeles underbar ;) Jag kunde inte stå emot!
Jag ÄLSKAR att krypa ner under den i soffan, efter jag lagt Ella, och njuta av att bara vara! =)

Sen måste jag bara visa senaste tillskottet bland mina ljuslyktor ;) Har sett den här (eller liknande?) hos några härliga bloggerskor ;) Gav mig ut på jakt, och hittade denna på Indiska, fanns bara en kvar i silver, annars var de bara i mässing! Blev så glad! Den är så fin! =)

Inga kommentarer:

av lycka, mys, pirr i magen och kärlek