tisdag 21 september 2010

som eld



Vad härligt det ser ut nu när några träd byter om till brinnande fin höstskrud bland fortfarande gröna blad =) Tog en lugn promenad igår i solskenet, det var så himla härligt! Toppen höstväder =)



Kollade blodtrycket igår igen och nu var det bra =) Men fick senare ett telefonsamtal att de ändå skulle hålla koll på mig två gånger i veckan ( så jag ska på nästa koll på fredag igen ) Dessutom skulle jag ringa och beställa tid så att de kunde göra en viktuppskattning på bebisen <3 lillmys! och även boka läkarbesök till den 1:a oktober när lillis är beräknad..
Det är ju bra att de är noggranna =)
Lillisens huvud är fixerat nu iaf ;)
Ringde i morse som det var sagt, men fick till svar av en telefonsvarare att personen jag sökte skulle återkomma imorgon, så jag får försöka igen då!

Idag har det varit grått och trist väder, men då fick jag ett litet solsken på besök, så mysigt!! =)



så fina <3

Inga kommentarer:

av lycka, mys, pirr i magen och kärlek