måndag 12 juli 2010

Underbara semester =)

Alltså vilken underbar semester! Mycket har vi fått gjort och lite har vi också fått njuta av det fina vädret ;) Igår lyckades jag övertala älsklingen att ta en pause och fira hur långt vi kommit med köket, och faktiskt få iaf EN dag att njuta på, för hans del på semstern ;) Vi åkte till Tommys stuga och mös hela dagen med hans släktingar, åkte båt och bara låg och njöt i solen och Tommy åkte vattenskidor, wakeboard och ring ;)










Hur sött är det inte att lilla Isac 5 år håller lilla Filippa 3 år i handen hela tiden under båtfärden så hon inte skulle trilla ur båten! Sötnosar! <3







I lördags åkte jag och Emma och njöt hela dagen på stranden också! Och jag tog mitt första dopp för i år, faktiskt riktigt härligt i vattnet när man väl doppat sig ;) Supermysig dag hade vi! =)

Och nu ska jag alldeles strax bege mig av in mot stan för att plocka upp min beachlover Cissi så ska vi njuta ännu en dag på stranden!! Jag älskar det!!! ;)

2 kommentarer:

Lia sa...

Gud vilken härlig dag ni ser ut att ha haft!

Puss!
Lia

Anonym sa...

ja de var han värd :) ni ser ut o haft väldigt mysigt

av lycka, mys, pirr i magen och kärlek