onsdag 28 juli 2010

Tjej roadtrip ;)

Har varit ledig idag, och hade hoppats på en dag på stranden, men när vädret inte ville vara med mig, ringde jag Tinisen och frågade om hon inte vill följa med mig till lager 157 och det ville hon!! =) Var alldeles för länge sen vi sågs nu!!


Jag och magen imorse, redo för lite shopping ;)



Äntligen framme ;) Världens sötaste Tinis! <3

Haha jag vet nog ingen som har så otroligt dåligt lokalsinne som mig! Vet inte hur många gånger jag har åkte till lager 157 ändå höll jag inte på att hitta nu! Ja vad ska man säga? Tina fick ringa älskligen och fråga.. typiskt mig! ;) Guldfisken!

Och nog shoppade vi massor ;)


Hela baksätet fullt i kassar!

Jag frågade Tina om vi skulle åka vidare till insjön och gå på iitala outlet efter lager, och hon sa: Hittar du då? =) Ja det tror jag svarade jag. Och nog hittade jag dit, men sen när vi skulle åka därifrån sa jag till Tina: Men nu vet jag inte om jag hittar hem! Jag är ju knäpp, men vi kom hem iaf ;)


Hemma igen, myser i nya mysbyxor och linne från lager =)
Handlade även lite till Tommy <3
Fyndade ett par skinnskor från Scorett outleten till mig själv också (de skulle tydligen upphöra och hade superpriser) De är från förra året och jag blev så förtjust i dem då men handlade dem aldrig.. men nu är de mina =)
Handlade också en babyfilt och ett par söta mysisar från Lyndmyr till bebisen, så idag har jag shoppat till hela lilla familjen <3

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad mysigt! Måste också ta mig iväg dit snart igen.

Puss och kram Linda

av lycka, mys, pirr i magen och kärlek