fredag 13 november 2009







href="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgFGbkPz0Jm5DD2UpITRLhoduek8EVE80u_KqmQgweRyaYYh2Xss24WLWP5hoO-zn9jRXW4YvhPXWgmyNcz8OqP2Ye2gdV8sLJQtKjFNfAL-bZln4on1iyVf0GUvWdNs4o-x33JIfO_B8Y/s1600-h/ljus.JPG">







Igår åkte jag iväg en snabbis till Lundins, träffade Linda, och gick runt och mös lite grann! ;) Köpte nya fina ljuslyktor och en julstjärna (inte blomman)
Sen åkte jag och jobbade och sen efter 20.00 gick jag Josse och Alex iväg till Uthuset som hade myskväll med glögg, pepparkakor och julmusik! Jätte mysigt, hon har så mycket fint där men det enda som fick följa med hem (för tillfället) var en liten ren ;) Håller på och samlar på mig lite olika julgransprydnader när jag hittar något mysigt!



Fredag idag! Härligt! =) Fast jag jobbar imorgon också, men ändå!

Inga kommentarer:

av lycka, mys, pirr i magen och kärlek