torsdag 11 juni 2009

Idag har jag legat och läst konstant sedan jag öppnade mina blå i morse =)
Sådant väder idag. Och när det var dåligt igår också så har jag ju redan städat överallt och tvättat bort allt, så nu går jag bara runt och myser av all ordning och reda ;) Och sugs in i Stieg Larssons - flickan som lekte med elden.

Får ibland för mig att jag skulle tycka att det skulle vara ganska mysigt att vara hemmafru, men nästa gång jag får för mig det ska jag komma på att jag är alldeles för rastlös!
Visst är det jätte härligt med semester den här veckan men igår höll jag på att krypa ur skinnet. Pga vädret har jag hunnit med att fara runt och tittat i ALLA olika affärer, städat donat och pysslat, sen då? Näee.. hemmafru är inget för mig ;) Inte för att jag någonsin skulle bli det! Haha!

Nu ska jag fortsätta läsa och dricka min varma choklad och bara mysa med regnrusket utanför!
Sen ikväll ska jag ut och äta med syrran, Emma och Emma på Bistro Nord! =) Mys! Har hört så bra om det stället och vet att det är jätte svårt att få bord, så vad prefekt att jag fick följa med dem! <3

Inga kommentarer:

av lycka, mys, pirr i magen och kärlek