söndag 21 juni 2009


Åh vilken myshelg! Och nu har det äntligen blivit sommarväder igen ;)
Midsommar firades i Trödje, med kära familjen. Gud så mycket gott vi åt! "Klassisk" midsommar mat, försvinnande god midsommar tårta, chokladdoppade jordgubbar, bubbel, dumlekakor, grillat kl 23 på kvällen! Ja herregud!

På midsommardagen hade jag tjejmys med mina älsklings brudar på Berggrenska! Sov hos Linda och idag åkte jag Linda, Lia och Cissi till strandbaden och solade och njöt hela dagen, underbart!




Efter solningen drog jag bara vidare på mer tjejmys med bästa backmansbrudarna! ;) På Brända åt vi gott och skrattade en massa! Nu sitter jag bara och väntar på att älskligen ska komma hem från Norge! Vilken underbar helg!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken mysig helg vi har haft!
Pussar och kramar i massor!!!


Lia

Linda - Nagelteknolog sa...

Vilken underbar helg! =)

Puss och kram stumpan!

Kram Linda

av lycka, mys, pirr i magen och kärlek