torsdag 23 oktober 2008






Nu i höstmörkret är det så mysigt att krypa upp i soffan under en varm filt, tända lite ljus och mysa med en tidning eller bok.
På senare år har jag blivit så dålig på att läsa böcker.. Jag älskade det när jag var yngre, och fortfarande såklart, men det blir inte av nu längre..
Tidningar däremot får följa med hem ganska ofta. Bara den här veckan har det blivit en liten bunt ;)

Jag faller för omslagen.. (speciellt på inredniongstidningarna ;) Man ska ju inte döma boken efter omslaget heter det ju, men jag kan inte låta bli..
Plaza Kvinna hade jag inte läst förr men kunde inte motstå omslaget. En film fick man med också, somnade i början så jag måste kolla på den igen ;)
Cosmopolitan tycker jag alltid är rolig att läsa, fastnade för det här härliga omslaget också!


Köpte faktiskt med mig en bok hem för ett tag sedan också. En en gång, omslaget tilltalade mig på något vis, och så ville jag ha en lättsam bok. Har börjat läsa den, lättsam och rolig än så länge =) Men ingen jag har sugits fast i ännu..
Köpte denna innan vi skulle åka till thailand, en en gång, omslaget, och sedan ville jag ha en bok man blev glad av. (vilket den lovade) Men jag blev besviken. Visst var den bra stundtals, och gav en tankeställare.. men jag snarare "plågade" mig igenom den..
Jag äger inte många böcker. (om man inte räknar med alla mina ungdomsböcker, tvillingarna och allt det där, men de vet jag inte var de är) Snarare bara 5 böcker totalt..
Dessa böcker är ju så otroligt bra! Ser nu att alla mina böcker har vita omslag.. är det vitt jag dras mot tro? ;)

Inga kommentarer:

av lycka, mys, pirr i magen och kärlek