onsdag 13 augusti 2008



Åh, jag vet inte ens vart jag ska börja! Vilken underbar 25-års!


Började firandet av min födelsedag den 19:e juli, när vi hade tjejfest! Supermysigt med goda cosmopoiltan, underbara vänner, god mat och en massa skratt! Fick så mycket! Thailandskit, med standväska, bikini, solhatt, handduk, vin, jordgubbar, blommor av bästa lillasyster och Emma. Presentkort där vi kan unna oss fotvård, massage etc. på Rosmarin av bästa Linda och Lia! Snygg liten väska från Josse;) en massa vin och fina blommor! Tusen tack!

Den 6:e augusti är min födelsedag, då kom mammsen och pappsen med paket! Thailandskit, med ALLT jag behöver, och en MASSA pengar, tusen tack ni är bäst, älskade mamms och papps!

Josse jag och Tommy firade på kvällen med kött, potatisgratäng, vitlöksås, och god efterrätt ;)

Fick supersnygga smycken från pilgrim, arband och örhängen och en byxdress till thailand, från älskade Josse. Kameran fick jag ju av älskligen kvällen innan ;)


I lördags hade jag fika här hemma för alla släktingar =) Fick så otroligt mycket fint! Vart ska jag börja? Ännu mera pengar från svärmor, svärfar, Krister, Mari, Elsy och Ingvar ;) resväska, svärmor, supersnygg vas och krona i järn från Tina och Tommy, älskade Efva Attling halsband, där det stod vägen mot stjärnorna på latin, från älskade lillasystrarna och mange, presentkort på blå från syrrorna, mange, faster och hanna, ljushållare från faster och hanna. Snygga blomman som jag har överst på sidan från mamms och papps ;) Presentkort på Gina från Sara, Sophie, Linus och Viktor, champagne, choklad, blommor! Ja herregud!! =) Så otroligt mycket!!

Jag är så lyckligt lottad som har er allihopa! Tusen tack!



Inga kommentarer:

av lycka, mys, pirr i magen och kärlek