fredag 25 juli 2008

Det blir en dag på stranden...




Och vilken underbar dag!! Klarblå himel och stekande sol från 11 på förmiddagen till 17.30 på kvällen, njuta! (eller ja, hela dagen förstås, men det var då vi var på stranden och njöt;)






Vattenskidor, wakeboard, ring, sol, god lunch, sina älskade runt omkring sig ;) Härligt!

Emmsan och Mallan njuter i vattnet!




Ni som inte har åkt ring efter båt någon gång, prova! Jag skrattade hela åkturen!





Jag, lycklig och lite pirrig inför första åkturen ;)
Min kära svåger ute på böljan den blå ;)
Min älskling åker wakeboard ;)
Min älskade lilla syster med sambo i det glittriga vattnet ;)

(Jag hade 38,5 i feber i förrgår och låg hemma när hela gänget var ute och njöt hela dagen igår med samma recept! Snupet, men skönt att sjukan gick över fort så jag fick vara med och njuta lite nu på mina sista semesterdagar ;) sista i sverige så att säga har ju nästa tre veckor att se fram emot i Thailand med brudarna också, så synd om mig är det ju faktiskt inte ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Det här var den bästa dagen på min semester! Tack för den!
Kramar Lillstrumpan

av lycka, mys, pirr i magen och kärlek