tisdag 27 maj 2008

Köpte ju alldels nyss en härlig pläd i glada färger (som jag visat i tidgare inlägg) (sambon suckade redan då och underade vad vi skulle med ännu fler plädar till) men när jag var in på Hemtex och de sålde ut plädar för 49 kr kunde jag inte låta bli att köpa en till ;) Blev så förälskad i mönstret och färgerna, vit blå/turkos och grått.





















I mitten på bilden syns den gråa filten som jag älskar, som är mer som en wrap, som man lätt virar in sig i eftersom den är sydd att hänga runt axlarna som på bilden-> ;)
Den turkosa har jag fått när jag började premenurera på någon inredningstiden (finns äkert fler av er som har den i någon gömma nånstans ;)





En filt är ju mysig året om! Sommar som vinter, alltid härlig att mysa in sig i ;)

2 kommentarer:

Linda - Nagelteknolog sa...

Den var jätte jätte fin! =)
Puss på dig gumman!

Vad ska ni göra i helgen förresten?

Linda - Nagelteknolog sa...

Härligt gumman! När åker ni? Avis! Puss puss

av lycka, mys, pirr i magen och kärlek