fredag 30 maj 2008


Igår kväll blev jag hembjuden till min vackra vän Josefine =)

Jag blir så himla lycklig när jag kliver in i hennes (med sambos;) lägnehet!!! Och så otroligt inspirerad! Det är som att kliva rätt in i en inrednigstidning! Allt är så otroligt snyggt. Inte en pinal framme. (precis som jag själv skulle önska att jag hade men alltid lyckas ha något som ligger och skräpar!;)

Vid vardagsrumsbordet hade hon dukat upp så fint och jag blev bjuden på jätte god mat.
Senare åt vi glass och jordgubbar ute på deras, skit mysiga, snyggt nyinredda balkong. Sedan tog vi en liten promenad! Super mysig kväll! Tack stumpan!
Bilderna är lite tjuvkikar från hennes och sambons förra lägenhet. Den var också jätte fin, men inget slår den de bor i nu ;) Hoppas verkligen på att få se lite bilder från lägenheten nu framöver stumpan ;)

Inga kommentarer:

av lycka, mys, pirr i magen och kärlek