måndag 12 maj 2008

Försmak av sommaren...


Åh vilken härlig helg vi har haft! =) Sommar i början av maj! Helt underbart!

Har njutit av helgen med god mat, (riktig sommarmat som grillat och rostbiff och potatissallad;) glass i stora lass (bla. marängsvisch;) vänner och en massa solsken, kan det bli bättre ;)



Lite shopping hann jag med i fredags. En sommrig filt med en massa härliga färger (som jag tjatar så mycket om nu, färg, färg, färg;) och ett myggljus.

Så kul att de börjar komma med snygga myggljus ;) Och gott luktade det också, sen återstår ju bara att se om det funkar.



































Lite arbete hann jag med också. Skrapat och börjat måla gäststugan och poolen håller på att bli ren och fräsch ;)

Måste bara visa utsikten ifrån vårat köksfönster! Poolens turkosa vatten skymtar till höger ;) Åh vad jag längtar!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Gud vad mysigt ni har!!
Synd att jag hade fullt upp hemma igår, annars hade vi åkt ut till er vi också!

Puss puss!
Lia

Anonym sa...

Hej!

Åh så fina trädgårsmöbler ni har! sånna vill jag ha i vitt! dom är så där gammaldagsa :).

Så fint ni har hemma! *avis* du är så duktig på att inreda och bra smak har du också! :)

Jag får hoppas på att det löser sig mellan min pojkvän och mig, men det verkar gå frammåt nu ialf ;).

Ha en fortatt skön vecka!
Kramar Hanna

Anonym sa...

Tack för god mat och gott sällskap i helgen ;) Pussar i massor!

Linda

av lycka, mys, pirr i magen och kärlek