tisdag 6 maj 2008



Färgklick

Mitt sug efter färg infinner sig alltid såhär till våren!

Hösten och vintern går mest i svart och vitt för mig (framförallt svart i klädesväg, beror väl på att som frisör är det lätt att lite färg hamnar på kläderna när man slarvar med förkläde;)

Svart och vitt är alltid snyggt, men lite färg är inte så tokigt det heller ;)

Tulpanerna har jag plockat ute i min trädgård, härligt!

Tunikan köpte jag på rea igår. 150 kr, tyckte färgerna var så härliga! =)

Jag och Josse åkte runt en liten sväng igår och letade efter dynor till våra utemöbler, hittade några favoriter men jag ska titta runt lite till, är så sugen på något med färg där med ;)

kramar

3 kommentarer:

Maria sa...

Håller med, färg är snyggt när man har fått lite färg på en själv (solbränna)
Väntar just nu på en söt klänning ifrån HM, grön med små vita prickar. Vill så gärna ha med den till semestern, hoppas den hinner komma!

Anonym sa...

Tack så mycket för ditt svar, ja vem vet, det kanske blir vi igen efter ett halvår eller kortare tid.. ;).

Färg är alltid härligt nu så här till sommaren, man blir lite gladare av en färgklick ;).

Ha en fortatt sköön sommardag!
Kram Hanna

Anonym sa...

Fiiint!! På fredag händer det ;) Puss puss

av lycka, mys, pirr i magen och kärlek