söndag 20 april 2008






Vilken härlig helg! =)



Igår kom Tina och Tommy hit.

Tommysarna jobbade, och jag och Tina tog en lång promenad i solskenet, vi var nog ute i 2 ½ timme ungefär.

På kvällen gick jag och Tina på bio, så mysigt! Det var så länge sen! Vi såg Fools gold, jätte mysig film, sån där som man blir glad av och kär när man har sett klart ;)

Har gjort ett litet videhjärta till våran ytterdörr idag...

..och faktiskt legat ute i BIKINI och solat ;) Funkade jätte bra eftersom himlen är alldeles klarblå och solens strålar värmer så skönt, men självklart hade jag en massa goa kuddar och filtar som jag kunde mysa in mig i om något litet moln tittade förbi ;)

4 kommentarer:

Josefine sa...

Vilken härlig dag! :) Mys med både promenad och bio!! :) Vilka hemska kort du har lagt ut på oss..haha.. ett par av dem kan du väl vara snäll och plocka bort? *be* Den när vi ligger i gräset och den när vi sitter i bilen. Vore jätte snällt!!! PUSS!!!

Anonym sa...

Hej!
Vilken mysig helg du har haft!
Men i bikini?! Jisses! Men då låg du väl i lä? Jag har nämligen suttit ute idag och solat, men med jacka och dubbla tröjor! *skratt*

Vi måste ses snart vännen! Du, jag, Linda och Josse har väl kunnat hitta på nåt? Camilla kanske kommer med hon å. Det skulle vara såååå roligt! Och behövligt!


Puss puss!
Lia

Anonym sa...

hej tjejen!! vilket fint videhjärta, tack för tipset!!!

visst är det härligt med solen, men akta så du inte blir förkyld!!

ja här hemma har vi äntligen klart!! så skönt med soffor att lata sig i för första gången sedna januari :)vi är toppennöjda med tapetvalet och med färgerna, men det ska bli kul att flytta runt och boa lite till.. rom byggdes ju inte på en dag :)

stor kram sara

♥ Elin ♥ sa...

Jättefint hjärta!

Kram Elin

av lycka, mys, pirr i magen och kärlek