söndag 30 mars 2008







Hemma igen efter en liten resa till Söderhamn =)



Igår var det fest med första grillningen för i år , jätte mysigt och SUPER gott!! =)



Idag har vi njutit av vårvädret i solstolar invirade i gosiga täcken och ätit pizza.



Sett några vårtäcken, en fjäril och fåglarna som kommer hem från semestern.



Dagen har gått fort eftersom det var dags för sommartid och en timme försvann, MEN vad härligt att det är ljust ute fast klockan är lite efter 19.30. Känns underbart! Vad jag älskar våren!



8 kommentarer:

Anonym sa...

Hej stumpis, jag är inte bättre, bara sämre :( Sitter just nu oh väntar på att HC ska ringa upp mig så jag kan få en annan medicin. Hostmedicinen jag har tagit har inte varit ett dugg bra.

Puss och kram Linda

En inredoholic sa...

Trevligt att ha hittat hit!

Jannice

Maria sa...

Villka härliga bilder tagna utanför huset! Ser så mysig ut med snö och solsken. Huset kommer bli toppen snyggt!

Anonym sa...

hej sofi! vilken fin sida du har :) gillar din inredningsstil :)

tack för de fina orden inne hos mig :) Vi flyttade in för ca 1 månad sedan och kök och badrum var redan fixade. jätteskönt och det är precis i vår stil. Vi ska måla väggarna vita och byta golv i kök och vardagsrum samt måla trappan vit, annars är vi klara :) skönt att min sambo är målare ;)

hoppas allt är bra med dig i solskenet!!

stor kram sara

MiaMaria sa...

Hej Sofie!

Tack för ditt besök...

Borta bra men hemma bäst visst är det så....
Gillar ditt foto på den röda solstolen i den vita snön....

HA´det så gott och välkommen åter!
Miamaria

Anonym sa...

Gos sofie :) hehe så fina bilder! Och fint ni har det hemma! I LIIIKE! Puss så ses vi.

Puss & kram !

Anonym sa...

hej hej!! ja det var vekligen jätteskönt att slippa ta tag kök och badrum utan mer bara väggar och golv..

det är bra att ha kontakter med div. hantverkare och ha en händig karl, tänk vad billigt det blir :)

stor kram!!

Anonym sa...

Japp, dom sitter i sovrummet och solen lyser in =) puss puss Linda

av lycka, mys, pirr i magen och kärlek