söndag 17 februari 2008


















Åh, vad jag längtar efter att kura in mig i en varm filt, gå ut i solskenet och sätta mig, och känna hur strålarna värmer sådär skönt i ansiktet. (Gjorde vi ofta hela familjen på balkongen hemma i Trödje, ut med renskinn på de kalla stolarna, filtar och varma kläder, och sen var det bara att njuta.)



Gjorde ett försök igår runt 12-tiden, tog med mig en massa filtar och kuddar ut, juice och en smörgås och tänkte att jag minsann skulle njuta och få lite friksluft. På med halsduk, kofta, täckjacka, täckbyxor, sockor och varma skor. Det var iskallt!


Solen gömdes bakom dismoln, så någon värme det blev det inte.. men lite friskluft fick jag ju iaf ;)



Gick in och storstädade för att få upp värmen igen, och sen en varm skön dusch =)




Har inte visat så många (knappt någon) bilder från våran hall. Har envisats med att inte visa eftersom jag hatar tapeten och har hela tiden tänkt att snart så ska jag måla/tapetsera om och då kan jag visa. Nu har vi snart bott här ett helt år!! (Hua jag har bott med en illblå tapet i hallen och en babyblå tapet i köket i ett helt år, det är hemskt!) Och ännu har det inte hänt något.. suck!
Fick en sådan himla fin sittbänk från mamma och pappa i inflyttningspresent, som jag har velat visa länge =) Funderat om jag skulle flytta in den i sovrummet eller vardagsrummet för fotogarfering, men beslutade mig för att se sanningen i vitögat, och visar er därför min illblåa hall, som jag förhoppningsvis snart har tapetserat/målat om, så jag snabbt kan visa er förvandligen ;)

1 kommentar:

Linda - Nagelteknolog sa...

Hehe hej stumpan, söt du är! Vad gör du idag? Tommy tyckte att jag skulle komma ut till åsbo, men jag måste åka och köpa presenter idag till Rita och Rickard för dom fyller år, så vi ska på middag där idag klockan fem.
Hör av dig om du tar en tripp till valbo ;) Jag ska gå en sväng på ikea sen nämligen =)

Puss puss, love U

av lycka, mys, pirr i magen och kärlek