fredag 11 januari 2008






Så är det helg igen! Härligt =)






Måste bara berätta att idag, när jag stod och jobbade, kom det in en kund (som min mamma jobbar med) som skulle fixa håret hos min chef.






När hon såg mig sa hon: "Kom hit sen Sofie, så får jag prata med dig."



Jag gick fram till henne och då sa hon: "Gud vad snygg du är, Sofie! Alltså du brukara vara fin att titta på, men nu, nu är du vacker" och så log hon hur stort som helst!



Visst är det härligt med människor som säger precis vad dom tycker (hih iaf speciellt härligt när det är något snällt;) Det gjorde ju min dag =) Då känner man sig ännu lite finare och strålar nog ännu lite mer ;)






Trevlig helg på er allihopa! Hoppas ni får höra många snälla komentarer ;) ( om inte annat så vet jag ju att här i bloggvärlden snålas det inte med snälla komplimanger, ni är så gulliga allihop!)




Nu blir det ost och skinkpaj, och passar på att fortsätta visa fina julklappar. Dessa snygga underlägg fick jag av kära syrran i julklapp =)

1 kommentar:

Anonym sa...

Trevlig helg stumpis =)
Love u massor

av lycka, mys, pirr i magen och kärlek