torsdag 20 september 2007

Höstmys


Nu var det rikigt länge sedan jag skrev ett inlägg! Går hela tiden in och besöker alla andras mysiga bloggar, men har inte riktigt orkat med mig egen ;)


Har varit på semester i Turkiet med mina nära och kära, bara latat oss i solen och vattnet och ätit gott, kom hem för 2 veckor sedan =) Jätte härligt! Men mot slutet av veckan längtade jag nästan lite hem till Sverige och höstmys ;) Jag kände mig så otroligt inredningsinspirerad! Men inte så länge.. kom hem innanför dörren och blev påmind om att vi lever i ett renoveringsobjekt..

Önskar att vi bara kunde få iordning på vårat sovrum, så allt inte var en enda röra i vardagsrummet! Men men.. den som väntar på någor gott! ;)


En blogg som jag verkligen älskar att besöka och får mycket inspiration ifrån är Jordgubbarmedmjölk hon är så otroligt duktig! =) Och det är alltid roligt att läsa

vad hon har att skriva!

1 kommentar:

Anonym sa...

Välkommen tillbaka snuttan ;) Ja det bästa med hösten är att få tända ljus och mysa inne. Jag skulle vilja göra om så mycket här hemma och lite är på g. Vi har beställt en ny säng som jag verkligen längtar efter! När den kommer ska jag pyssla till det riktigt i sovrummet! *längta*
Härligt för er som fick komma iväg en sväng till den riktiga värmen =)*avis*

Nu ska jag soooova, är så trött!

Puuussss

av lycka, mys, pirr i magen och kärlek