onsdag 1 augusti 2007

Tre dagars! ;)

Var ut med Josse och Malin på Slick city i torsdags och såg Björn Rosenström =) Vi hade jätte kul och dansade nästan hela natten! =)


18 års gräns, men gissa vilka som fick visa leg för att komma in om inte Sofie och Josefine 24 år! ;P Malin som är 3 år yngre behövde minnsan inte!! *humpf* *sura* Fast ser man ut som 25 när man är 30 blir man kanske glad ;)


Fredagen var Lias och Patriks bröllopsdag! =) Dagen då de blev man och hustru!!! ;) Så himla fina var dom!! Så härligt och man blev så otroligt rörd! Supergod mat och en jätte härlig kväll på alla sätt och vis! De hade inte kunnat ha en bättre dag! (förutom renget då) Alla var goa och glada och hade hur roligt som helst!! =) Tack Lia och Patrik för en suverän dag!! =)


Lördagen fortsatte i samma tempo ;) Korka upp vinet, grilla gott med älskligen, Linda och Robban, och sedan satt jag och Linda på Brända bocken och mös med en varsinn drink för att sedan

dansa av oss lite på Slick city igen ;)


Är inte van att dricka såhär tre dar i rad! (även om jag tog det lugnt) Har känt hela veckan att jag har varit så seg!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vilket ööööösssss! :) Nästa helg blir det party igen!!! *längta* *puss*

Anonym sa...

Det va bara roligt att ni ville vara med och dela detta med oss!

Och tack igen gosgumman min för håret!
Love u!
Pusselipuss!
Lia

Anonym sa...

Heeej gumman! Nu är i hemma också! Helt slut! Men så mysigt vi haft det. Vill se lite bilder - jag kan ju som sagt inte se mina egna *snyft* Ska åka och lämna in den imorgon (måste bara hitta på en bra historia)

Imorgon fyller du år! Hihi puss puss

Min nya
http://ilindasvarld.blogg.se

♥ Elin ♥ sa...

Hej, såg att du fyllde år idag! Grattis från mig!
Kram Elin

av lycka, mys, pirr i magen och kärlek