tisdag 15 maj 2007

Så stolt ;)



Hihi måste bara visa! Jag är så stolt över mina små bebisar ;)


Skulle ju plantera lite lökar nu till sommaren, kolla vad de har växt och blivit stora! =)


Hittade en sådan söt låda på Ica maxi också och betämde mig för att så lite jordgubbar och smultron! Trodde väl aldrig att jag skulle lyckas, utan tänkte att jag får väl köpa plantor sen till sommaren och plantera, så det blir lite myspys! Men titta! Det har ju faktiskt kommit en massa småttingar! Vad kul!! (vet inte om det syns så bra på bilden, men jag vet att de finns där ;)

6 kommentarer:

Lotta sa...

Visst är det roligt när man lyckas med sådden! Man blir så stolt och känner sig som värsta trädgårdsmästaren!

Jättegullig låda!

Ha en riktigt härlig kristihimmelfärdshelg!

Kram från Lotta

Anonym sa...

haha vad bra tjejen! kul att du lyckas! ;)

puss puss

Stina sa...

Så fint...

Hörru gumman! De ringde idag så två kronor är undanlagda.129 kr / St.
Puss

Anonym sa...

va kul för dig stumpan!

Vilka bra "pinnar" du hade i jordgubbslådan. Kanon att man kan skriva på dom med krita!

*vill ha*

Ha det gott!!
Kramis!
Lia

Mrs M sa...

Vad kul det är när det tar sig, jag blir lika förvånad varje gång :-)... jag har också köpt de där fina skyltarna, de är så söta! Ha en skön lördag!
PS. Hur går det med huset?

Stina sa...

Hej, gumman!

Du kan väl höra av dig så fort du kan ...om kronorna. Ska hämta ut dem imorgon.
Det finns många som vill ha, så du behöver inte känna dig tvingad att säga ja. ;-) Puss

av lycka, mys, pirr i magen och kärlek