söndag 13 maj 2007

200 års fest!



Var bjuden på 200 års fest igår! 8 tjejer som fyllde 25 år! Massor med folk, 3 rättersmiddag och ett himla drag ;) Supergod mat och supertrevligt! Synd bara att jag hade varit ut dagen innan också, och bara sovit 4 timmar, så man var väl kankse inte sitt allra piggaste jag!





Det var Tessan som jag var ditbjuden av, hon var så fin!


I fredags var det grillfest hos en "gammal" jobbarkompis! Jätte kul att få träffa alla och sen blev det krogen! Träffade Josse där och gud vad kul vi hade!! Så härligt att få komma ut och träffa en massa människor och dansa som bara tusan! =)




Såhär såg jag ut igår på 25 års kalaset ;) (superlycklig, trots dubbelhakorna! Hahaha!;)








  • Cremefärgad klänning med svart sidenband Veromoda



  • Svarta leggings HM



  • Svart linne med spets Åhléns



  • Turkos ring HM



  • Turkosa örhängen Pilgrim



  • (Turkosa tippar på naglarna;)


En tjej som jag pratade med på kvällen gjorde iaf upptäckten att INGEN på festen hade likadana kläder! Vi var ju närmare 50 st tjejer på festen och det brukar ju kunna vara så att någon dyker upp i samma "blåsa". Men inte! =) Vad kul! Ingen av herrarna hade heller samma kläder, men jag måste säga att de flesta körde på "rutig skjorta och jeans" Så dom liknade ju varandra lite mer ;) Iofs hade de flesta av tjejerna klänning på sig också, men vi hade ju inte rutiga klänningar allihopa iaf ;) *fniss*

2 kommentarer:

Linda sa...

Hej gummsan, låter som en härlig helg. Jätte fin du var i klänningen.
Skickar ett mail till dig nu.
Puss

Lotta sa...

Härlig helg du haft! Kan tänka mig att du är lite trött idag.

Du är jättefin i klänningen!

Ha en härlig vecka!
Kram Lotta

av lycka, mys, pirr i magen och kärlek