onsdag 4 april 2007

Vi fortsätter..

.. rundvandrigen ;) Nu tänkte jag att vi ska ta oss en titt i friggeboden =)





En gammal glasdörr står lutad mot väggen. Tänk taket i vitt *myspys* ;) Älskar verkligen tapeten här inne, men dom som ägde huset innan oss har haft gräsklippare, elverk och bensindunkar, grill etc här inne så det luktar bensin om allt.. Tråkigt för det ligger ett fint parkettgolv därinne men med en bensinfläck som grott in är det väl bara att byta! Lika med tapeterna gissar jag, dom har väl också sugit i sig all bensin =( *suck* Dom är ju så söta!


En gammal spegel hänger kvar, ser ut att ha varit guldmålad tidigare, supersöt tycker jag =)

5 kommentarer:

Lia sa...

Åh va gulligt!!!!
Ni kommer att få så fint!

*kram* Lia

Anonym sa...

ser ju jätte fint ut ;) jag o tommy måste komma ut o titta nån dag när han får tid!! pusspuss på dig stumpan :P

Josefine sa...

Det är ju en sådan söt lillstuga ni har! :) Hoppas att bensinlukten går bort. Testa att ställa in några kaffekoppar med ättika, de brukar ta bort dålig lukt. Går inte golvet att slipa, så att ni slipper ta bort det? :) Ska bli sännande att se hur det blir när det är klart. Det känns som det snart är dags för mig att göra ett besök igen! Puss!!

Mrs M sa...

Det kommer att bli jättefint och vad snygg ellos klänningen var :-). Glad påsk och massor av kramar!

Lavendel & Romantik sa...

Tack gumman va snäll du är. Gullig liten stuga kommer att bli jättefin. Ha en underbar påsk Kramiz/Majsan

av lycka, mys, pirr i magen och kärlek