tisdag 20 mars 2007

Smått och gott

Söta Mia med sin härliga blogg Hem och lycka har bloggat om en sån härlig påskhöna från Sia. Tog mig en tripp in på Engelbrekt idag, fick inte med mig en höna hem, men istället en supersöt liten bebis kyckling ;) Hönan var så stor så jag valde en liten en istället =) Men hönan var verkligen hur härlig som helst!

Hihi han är så härlig!! Så rufftuffsig! ;) Han får nog heta Ruff! ;)


Tog en tripp in på Divas boning också, och handlade ett varsit hjärta till mamma och pappa (hoppas dom inte läser min blogg, men det tror jag inte =) Tyckte att dom var så fina! Skulle vilja ha ett själv också, men jag är ju inte mamma eller pappa ;)

5 kommentarer:

Lavendel & Romantik sa...

Tack du lilla gumman du är ju snäll du söt pippi föresten kram kram/Majsan

Hem och Lycka sa...

Vad gulligt av dig att länka till mig!! Tack snälla, kram!

Anonym sa...

Verklien jättesöt! :) Måste ta mig dit och kika jag också. Hoppas att du lyckas bättre med leveransen av hjärtanen denna gång ;) Puss sötis!

Anonym sa...

Hehe såna där kycklingar säljer vi på jobbet för 10 kr. Har packat upp flera hundra idag känns det som. Jätte söta!
Du måste komma och kika någon dag.

Puss puss

Anonym sa...

haha, vilken söt kyckling! ;)

av lycka, mys, pirr i magen och kärlek