fredag 2 mars 2007

Mitt lilla kök







När jag och Tommy flyttade hit hade vi planer på att på en gång måla om och sätta upp nytt kakel etc. Men som med så mycket annat händer det inte så mycket ;)

Josse älskade vårat kakel och sa åt mig att jag inte fick ta bort det ;) Och det har hon ju rätt i, det är ju så sött och lantligt =)





Men jag vet inte vad dom tänkte när dom målade den här illgröna färgen på väggarna?




Måla luckorna vita, köpa nya knoppar, måla om väggen, måla lister, byta bänkskivor osv. Så skulle köket bli supersött! =)


I onsdags var vi tre sycken i köket och skulle dona med maten, jag, Linda och Tommy, trångt var det men gick gjorde det ju ;)


Såhär såg det ut hemma hos oss på en fest som jag hade =) "Finns det hjärterum så finns det stjärterum" ;) (borde kanske måla en tavla med den texten och sätta upp den i köket ;)

4 kommentarer:

Stina sa...

Hej du, lilla gumman!
Det är ju jättemysigt hemma hos dig.
Puss Stina
Kul att du tittar in till mig.

n o r d i n g å r d e n sa...

Hej & tack, men vilket rart litet kök du har med snetak! Och det blåmönstrade kaklet var ju jättegulligt!! Ha en bra helg önskar Mari.

Linda sa...

Vad fint och prydligt du har det ;) Fått bort disken sen jag var där och hjälpt dig stöka till ;)

SOFIE sa...

linda: haha ja diskade i fredags ;) Jo det är hemskt att erkänna det, men du känner ju mig och vet att det inte brukar vara lika prydligt *skäms*

av lycka, mys, pirr i magen och kärlek