onsdag 7 mars 2007

Just nu

..känns det lite avlägset, när det regnar och är plusgrader ute, men det var inte alls länge sen det var iskallt och man suckade högt när man såg bilen och alla rutor som behövs skrapas!

Vet inte om det är fler som är som jag, men jag kan vara väldigt "dum-lat" ibland, tex. när jag ska skrapa rutorna orkar jag inte sätta på mig vantarna utan skrapar utan.. Det får jag ju ångra bittert sedan när jag har blå/lila dunkande fingrar som är alldeles stelfusna!

Tänk vad perfekt en sån här skrapa vore för mig då! =) Fin var den också! Om jag skulle ha en sådan skulle det inte känns lika jobbigt att skrapa rutorna tror jag ;) Tycker den ser så mysig ut, jag stoppar gärna in händerna där! Hittade den på Fönster mot gården

bild: www.fonstermotgarden.se

Inga kommentarer:

av lycka, mys, pirr i magen och kärlek