måndag 5 februari 2007

Lager 157 och Fabriksbutiken

Jag och Josse och hennes älskling tog en tripp till Falun i tisdags! =) Hur mysigt och roligt som helst! (Tack för att jag fick följa med;)


Fyndade lite granna ;)


En till tröja från Bondelid (är ju så svårt när man har sådan lång överkropp som jag har, köpte en M för att den skulle bli lite längre men nu ser jag ju på bilden att magen sticker fram iaf! Jaja;) på Lager 157.



Sedan vidare till Fabriksbutiken där jag inhandlade:


En ny dörrmatta, 75 kr! =) En löpare från iitala, 20 kr! Och så den vita "saken" som jag planterat lite vårblommor i =) (längtar till våren nu) 50 kr. Den var i zink, men jag målade den vit.

Sen åkte vi in till Falun och åt gott och myste! En superdag!

2 kommentarer:

Lia sa...

Åh! Vilken härlig stil du har!
Både i inredning och i kläder. Tröjan du harpå dig på bilden tycker jag va skitsnygg. Det gör absolut ingenting att magen visas lite grann... bara gulligt!
Kram! Lia

Anonym sa...

Lia: hehe känns lite fjortis, men men ;) (med magen alltså, men vad ska man göra, jag kan ju inte gå naken, haha!) Jo jag tyckte den var jätte mysig också! Kul att fynda lite =) Vi får åka dit, du jag, Linda och Josse nån gång =)

av lycka, mys, pirr i magen och kärlek