måndag 26 februari 2007

Hemma hos oss..

.. byts det ständigt gällande småkrafs ;) Så kul att förnya lite, med nya kuddar, ljus, färg etc.Blev förälskad i det här blå/gröna tyget med vita mönster från Indiska ett tag =)
Mot hösten blir det lite mörkare burrigare fäger, brun, svart, orange.
Mot jul kommer såklart lite rött in i bilden ;) Såhär såg det ut hos oss julen 2005. Rött, linne och lite brunt.
Den här julen, 2006, blev däremot lite ljusare =) Rött och vitt istället.
Och såhär ser det ut just nu hos oss ;) Bilderna blev lite mörka eftersom jag knäppte korten nu precis när det är så ljust ute och jag har ju fönster åt alla håll ;)



Även i hyllorna flyttas det runt en del ;) Ibland bra, ibland undrar jag vad jag tänkte med ;)


Sommar kan jag tänka mig att det var här, grönt och aprikost.



Tyckte jätte mycket om hyllan när jag hade alla orkidéerna där, tyvärr trivdes dom inte alls och dog allihopa..
Såhär såg det ut i julas.
Såhär såg det ut julen 2005. Vad tänkte jag med? Kan inte ha tänkt alls ;)
Snyggt på hyllan är snittblommor i den här vackra silvervasen som jag fått fran Tommys gammelmormor. Liljor är en favorit ;)
Just nu ser hyllan såhär grå och tråkig ut.. skulle vara härligt med lite blommor =)

2 kommentarer:

Lia sa...

ja gumman... jag vet inte hur många ggr jag har sagt det, men ni har så himla fint hemma! Vilken tur Tommy har som har dig!
=)

Pussen Lia

SOFIE sa...

Lia: vad go du är!

av lycka, mys, pirr i magen och kärlek