måndag 22 januari 2007

Jag kunde inte låta bli



Även fast jag visste..

Blev så full i skratt när jag testade mitt nyinköpta röda läppglans, jag såg verkligen ut som en påskkärring! =) Har försökt få till en bra blid där jag inte ser så hemsk ut! Haha! Jag som ville kunna ha rött läppglans! Jaja..

Kul att få testa iaf! Alltid roligt att knäppa kort!

Haha skulle jag le på kortet skulle det bara vara två röda sträck!
Om jag plutar hela tiden kankse det ser ut som att jag har större läppar! ;) hahaa!! (På bilden ser läppglanset nästan rosa ut)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hello Christina Aguilera! Sötis. Vad annorlunda det var att se dig i rött ;) Puss puss/Linda

Anonym sa...

Tjusigt sötast! :) Tycker att läpparna ser tredubbelt så stora och fylliga ut, inte alls som två röda streck. Du passar jätte bra i det tycker jag! Puss puss!

Linda sa...

Du är så go som bjuder på dig själv ;)

Anonym sa...

Haha! Häftigt stumpan!
Va olik dig du blev!
Visst skulle du kunna ha rött läppglans. Men det har aldrig varit nån favorit hos mig.
Du är snygg om du så skulle klä dig i en sopsäck! =)
Kram Lia

SOFIE sa...

Josse, Linda och Lia: Haha sötisar! =) Klart jag bjuder på mig själv ;) hehe!

av lycka, mys, pirr i magen och kärlek