måndag 29 januari 2007

Hemma igen! =)

Älskligen har ju tagit med sin kära dator till fjälls, så jag kommer inte kunna blogga på ett tag! ( har smitit hem till mamma och pappa nu och skriver lite;)

Allt har gått jätte bra! Alla var gulliga och trevliga och jag klippte för fullt! =)
Fick prata mer engleska nu än jag gjort på länge länge! Haft italienare och tyskar som kunder haha! Jag som hatar att prata engelska! Kan ej! ;)
Jätte lycklig att vara hemma igen, men det har verkligen varit en bra erfarenhet! Och dessutom fick jag jobbet! Alltid kul att veta att dom tyckte att jag var bra! Dessvärre vill jag ju hellre hitta ett jobb närmare mitt kära Gävle! Har inte tackat nej ännu, sa att jag måste tänka efter.. (vill ju inte vara otrevlig, är ju jätte glad att dom ville ha mig;)
Får lägga ut lite kort sen när älskligen kommer hem igen =)

Ni har varit så gulliga allihopa som ringt och stöttat mig, skickas mess, bloggat om mig ;) (*lycklig* mina älskligar!) och tänkt på mig hela tiden! Ni vet ju hur nervös jag var! Skulle aldrig klara min utan er! Ni är bäst!

1 kommentar:

Linda sa...

Hej gumman! Har han tagit med sig datorn!!! Elakt!;) Rinde dig hem idag men du kanske var i trödje då. Tänkte höra hur du haft det. Så du fick jobbet?! Oj vilket dilemma?! Verkligen roligt att dom ville ha dig. Men det är ju såklart ett stort steg om man ska flytta eller ej. Jag vill ha dig kvar här! ;) Jag har också fått jobb, jag är överlycklig! Har inte kunnat fått ett bättre jobb! Var upp på Lundins säljlager idag och pratade med chefen, han ringde några timmar senare och sa att jag fick det. Kan inte fatta det! Så imorgon ska jag dit och kika på mitt schema. *lycklig* Miss you. Puss puss

av lycka, mys, pirr i magen och kärlek