tisdag 9 januari 2007

Haléns överraskar!

Tycker att jag hittar en massa fynd på www.halens.se
Vet inte om det är jag som är trött? Eller längtar till sommaren alldeles för mycket så jag har blivit tokig ;) Brukar inte hitta så här mycket på haléns.






Super sött set! 149 kr. Föreställer mig, mig själv ätandes frukost i Turkiet, i det här setet =)




Den här söta klänningen (man kan även använda den som kjol, men jag är inget fan av så långa kjolar) tycker jag om! Jätte söt! Älskar färgen!


Efter att på Englas blogg sett en jätte söt cremefärgad strandtunika, har jag kännt att jag också skulle vilja ha en till sommaren. Den här kostar bara 179 kr, men den finns bara i svart och jag vill nog ha en cremefärgad..


Det här linnet skulle jag inte ha något emot att storsa runt i ;) 199 kr


Söt blus. 179 kr



Söt klänning! Endast 199 kr

Söt t-shirt med guldtråd 179 kr

Bilder: www.halens.se

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag tycker jätte mycket om halens. Köper inte gärna byxor där, tycker alltid att det är svårt att köpa på postorder. Men dom har alltid nåt fint att komma med i linne/klänning och underklädesväg ;) Kul att prata med dig idag! Ha så trevligt imorgon på arb.förm. Hoppas tiden går fort ;) Löve u *släng kyss* /Linda

av lycka, mys, pirr i magen och kärlek