onsdag 24 januari 2007

Det är konstigt..

.. vad fort saker å ting kan hända!
Imorse hade jag ingen aning om att jag skulle sitta såhär pirrig och fullständigt livrädd just nu! =)
Telefonen ringde vid 10.30 imorse, jag svarade, och i andra ändan satt en kvinna som undrade om jag ville komma och provjobba på panache i Göteborg! Jag vill helst inte flytta och jobba i Göteborg! (Även om jag tycker att det är en jätte trevlig stad med jätte trevliga människor, har jag hört;)
Men jag tycker att det ska bli jätte kul, och det känns som en jätte bra erfarenhet och åka iväg sådär och testa! För jag är ju livrädd egentligen! =) Så på fredag klockan 04.20 sitter jag förmodligen på tåget mot Göteborg!
Sen ska jag vara där över helgen och provjobba! =) Usch så spännande! ;)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka supermysiga salonger dom verkar ha! Det kommer gå superduper bra för dig! Lycka till och ring om du får panik ;) Men det tror inte jag. Love u puss puss/Linda

Anonym sa...

Hej Sofie. Roligt att du gillar min blogg. Jag har skummat igenom din blogg med och den är jätte bra den med. Kommer fortsätta följa dig med. Lycka till i helgen ;)/Kramar Madde

Lia sa...

Va roligt gumman!
Vill ha alla trevliga detaljer sen när du är tillbaka!
Puss och kram! Lia

Anonym sa...

Det kommer gå så bra så *lugna nerverna* Är det något är det bara att ringa, så kommer tant Josefine och hämtar dig ;) Jag har ju sagt till dig hela tiden att det är som klippt och skuret för dig, HÄPP. Men det är klart att man är nervös sötis. Älskar dig sötis! Pusspuss

iMarcus sa...

Flytta inte för ett "probjobb" på Panache. De lurar folk, min flickvän jobbade en vecka gratis. "Provjobb" är en term som inte ens finns egentligen, det är inte lagligt. Utnyttjar folk som hoppas på jobb...så illa.

av lycka, mys, pirr i magen och kärlek