torsdag 14 december 2006

Några favoriter


Eller..nja..ALLA är favoriter, men några närmare på bild tänkte jag visa iallafall =)


Längst till vänster: Det här halsbandet fick jag från mina jobbarkompisar på Backmans när jag skulle sluta där och börja plugga till hårfrissa =) *älska*

Mitten, överst: Det här halsbandet fick jag av min kära Josse i sommras när jag fyllde 23 år *älska* (Fick även ett matchande armband som är med på en bild tidigare=)

Mitten, underst: Det här halsbandet köpte jag när Tommys farbror och hans fru skulle gifta sig! *älska* (som jag skulle ha till en ursöt ljusrosa armbandlös klänning, men vädret tilllät det inte =/ )

Till höger: Det här halsbandet fick jag också i sommras när jag fyllde 23 år, av min kära Tina =) *älska* (Fick matchande örhängen av mamma och pappa, som är med på bild tidigare =)

Inga kommentarer:

av lycka, mys, pirr i magen och kärlek