torsdag 21 december 2006

Jag kunde inte låta bli..;)


..att beställa dom här URSÖTA skorna från asos ;) Blev helt kär när jag såg dom! =) Asos har rea nu, så 54 kr gick dom på! (var dom väl värd;) Börjar lite smått längta till sommmaren nu så jag får skutta runt i dom ;)
Dom finns i svart också, som kanske är lite mer användbart, men jag slog till på ett par röda, för jag tyckte dom var så mysiga!


När jag endå är på gång så skickade jag efter den här söta klänningen också!
135 kr!
Skulle egentligen vilja he en cremefärgad klänning till sommaren, har redan vita, men den fanns bara i vitt =)

Frakten är bra billig, 60 kr. Men det skulle kanske ha känts lite onödigt om jag bara hade hittat skorna eftersom dom var billigare än frakten ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oj vad söt du kommer bli i stumpan! /Linda

Anonym sa...

uh, vad söta! klart du var värd det! det är ju juuul! ;)

av lycka, mys, pirr i magen och kärlek