onsdag 13 december 2006

It feels good to be me ;)



hehe! Ibland!


I allafall när man har praktik på popitopp med världens bästa Stina! =)


Har fått ögonfransförlängning idag ;) Skitkul!! Blev så glad imorse när Stina ville göra det på mig! Fick lägga mig ner och blunda och bara mysa.. =) Höll på att somna!


Så nu har jag långa tjusiga ögonfransar ;) *blink blink*


Fransarna håller 4-6 veckor (lossnar så som man tappar sina vanliga fransar)


Det som är tråkigt, är att man helst inte ska måla maskara på dom,.. man får ju, men då lossnar dom snabbare.. å det vill man ju inte.. =)
Fast å andra sidan är det ju skönt att slippa måla ;) Men jag älskar ju att måla mycket när man ska ut och så.. jaja =) Glad är jag! Och supernöjd!

Nu har jag kanske lika långa ögonfransar som Josse och Linda! ;) *hoppas*

3 kommentarer:

Anonym sa...

Gud såå fint. Riktigt snyggt! *Avis* /Linda

SOFIE sa...

Linda: Sötis! Inte behöver du vara avis! ;) Du har ju världens finaste ögonfransar helt naturligt! =) Det är JAG som är avis på dig! ;)

Anonym sa...

Guuuud va snyggt!!! Vad kostar det att göra sånna där? Jag har jätte korta och drömmer om lite längre nästan varje dag!
Det ser jätte, jätte bra ut! Kanske bara för att dom sitter på dig? *hihi*
Ha det bra!
Kram / Lia

av lycka, mys, pirr i magen och kärlek