fredag 22 december 2006

2006-04-03


Måndag den 3:e april 2006 började jag min efterlängtade frisörutbildning..

Och idag fredagen den 22 december avslutar jag den...

Tiden går fort när man har roligt säger man ju.. men att den kunde gå såhär fort?

Det har väl gått så otroligt fort för att jag har haft så otroligt roligt! =)

Och det här är ju bara början! ;)

Men det är med delade känslor man ska sluta den här dagen..

Skolan är ju lixom "hemma" också.. och klassen och lärarna min "familj" =)

Jaaa.. vad ska man säga.. Idag blir det fira/sörja hela dagen och natten lång! =)

Vi börjar nu klockan 11 med grekisk buffé och champagne, inte helt fel ;)

4 kommentarer:

Anonym sa...

GRATTIS TILL EXAMEN! *Krama om* Det har du gjort riktigt bra..Frisör Sofie ;) Jag önskar dig allt gott och lycka till på vägen! Kramar & Pussar

Linda sa...

Säger som Josse...STORT GRATTIS =) Du har ju verkligen blivit en riktigt duktig frisör! Pussen och kramen

Anonym sa...

Snyft... Nu är det slut på det roliga. Har man grinat så mkt på så kort tid som igår? Trodde jag skulle klara mig men inte då, tårarna rann ju så fort Jane började prata. Du var så himla söt igår våran Solros! Kommer sakna dig! Många juliga kramar från mig

Linda sa...

God Jul stumpis. Vann ni på bingolotto? Vi vann tre bilar, fyra resor, 50 000 i bensin, och 1 miljon ;) hihi puss

av lycka, mys, pirr i magen och kärlek