lördag 18 november 2006

Avsky

Jag är så upprörd! Gick lite på stan idag och när jag kom ut från HM ser jag hur alla människor står samlade och så ser jag att några människor slåss.
Kommer närmare och ser att det är en kille i min klass som blir slagen..!
Åh! jag blir så förbannad! 5-6 stycken killar springer efter killen i min klass och slår ner honom och sparkar på honom och skriker fula ord!
Nu vet jag inte vad som hade hänt, men oavsett så är man inte 6 killar mot 1 !!
Finns inget jag känner sådan AVSKY för! Jag blev rädd bara av att se allt.. Alla som stod runt omkring var nog också rädda, för ingen gjorde något!!
Hörde någon som sa, "kommer inte polisen snart", och "synd att jag inte hade kamera med mig så vi kunde sätta dit dom", men ingen gjorde något, inte jag heller...
Hade sådan lust att bara springa fram och skrika åt dom och fråga vad dom är för idioter, att jag skulle kunna spy på dom för att det var det vidrigaste jag har sett och att låta honom vara i fred! För i mitt huvud hade jag hoppats på att dom kankse skulle ha blivit chockade och kanske, kanske förstå hur JÄVLA dum i huvudet dom är! Och att dom skulle må så himla dåligt för det dom gjort!!
Det värsta är väl att dom inte alls skulle må dåligt.. och att säkert jag skulle ha blivit nedslagen också.. "håll käften hora" eller något skulle jag väl säkert få höra..
Usch jag blev alldeles chokad.. det bara lyste ondska i deras ögon.. vilka jävla idioter!! Blev rädd bara av att titta på dom.
Tillslut var det en korvgubbe som räddade situationen, på något sätt lyckades han få dom att sluta.. han blev sparkad han också.. men han fick dom att sluta iaf..
När dom gick därifrån var dom så malliga och nöjda, stolta över det dom gjort, det såg man på dom! Usch, tänk att det finns sånna människor! Jag bara ryser vid tanken! Jag skulle bara vilja trycka ner dom totalt.. hitta någon öm punkt som skulle få dom att fatta..!!
Jag blir så himla förbannad när jag tänker på det här så jag skulle kunna skriva hur mycket som helst.. men jag måste väl sansa mig.. Nu har jag ju fått skriva av mig lite grann iaf.. FYFAN!! (ursäkta att jag har svurit så mycket, men ibland måste man)

Inga kommentarer:

av lycka, mys, pirr i magen och kärlek