söndag 11 november 2012

Förra helgen

.. gick Ella på bio för första gången! Hand i hand med mormor och morfar! De gick på Alfons, knattebio, den var 40 min lång (eller kort, beror på hur man ser det ;)

De hade haft det så mysigt! Ella hade suttit still hela tiden och mumsat på både popcorn och chips (tror chipsen var favoriten) 

Jag och Theo stod utanför bion och såg genom de stora fönsterrutorna när Ella, med mormor och morfar kom ut från bion. Mormor får syn på oss och pekar och visar Ella. Ella ser oss, ler så lyckligt och stort, vinkar för fullt och säger något. Och jag bara tittar på min underbara fina lilla dotter-så stolt så jag spricker-och förundras över denna vackra lilla tjej. Min fina underbara Ella! Min! Min! Tänk att den där lilla tjejen är min alldeles egna dotter.. helt fantastiskt!



Liten gullskrutt redo för biomys ;)

Lycklig mormor och Ella
Med popcornen i högsta hugg!
Biomys

Lycklig tjej efter bion

Och Theo, som var för liten för att hänga med på knattebio, passade på att hänga lite med morfars idol iaf ;)


Inga kommentarer:

av lycka, mys, pirr i magen och kärlek