måndag 17 december 2007






Första julklapparna inslagna. Älskar att slå in paket! Mys! ;)

6 kommentarer:

Ann-Sofie sa...

Vad duktig du är på att slå in vackra paket! Själv gör jag jättefula. :o)

Kul att du tittade in hos mig, och kul att ha hittat din blogg också!

Hälsningar från Ann-Sofie (Ombonat hemma) http://ombonathemma1.blogspot.com/

Sara sa...

Trevligt att du tittade in hos mej=) Har oxå suttit och slagit in paket! Man får ju lite julstämning då=)

ha det så bra
sara

Mrs M sa...

Fina paket och så härligt julgodis du har gjort! Äter dem med blicken :D
God jul! Kram

Anonym sa...

God Jul gumman!! önskar Emma

Anonym sa...

Vi har samlat ihop några 82:or som vi gick på sofiedal med. Några från klassen och några från paralell, robban ska också med =)

Har du bestämt vad du ska ha på nyår? Jag har svårt att bestämma mig. Köpte en svart kjol idag som jag tänkte ha till tubtoppen, men vet inte om det blir bra....

Mrs M sa...

Gott nytt år, sötis! :D

av lycka, mys, pirr i magen och kärlek